Twilight LÖÖÖÖVER <3 <3 !!

Hej har du någonsin blivit kär i en film??
För det har hänt mig nu jah är helt crazy det går inte en vecka utan att jag ser på den!!
Och nu har jah läst klart alla böcker och jag klarar inte av att vänta på breaking dawn som kommer i år!!
Lite fakta om breaking dawn är att den kommer att delas upp i två delar!!
Jah vet inte om det är en dålig elr bra men jah tycker att det är bra att man får mer men att det är dåligt att man måste vänta på allt xD
Men nu kommer lite bilder!



Vill HAAA !!!





Kärlek!!! Dom e ju så bra skådespelare o jag älskar dom!!






Tycker ni att hon blev snygg med kort hår??

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0